کیلومتر ۲۵ اتوبان قزوین کرج ، شهرک صنعتی کاسپین

به نام خدا

امروز بیست و سومین سالگرد تأسیس شرکت صنایع بسته‌بندی ارمغان نگین آریا را جشن می‌گیریم. این روز، یادآور تلاش‌های بی‌وقفه، تعهد و همکاری همه ما در مسیر پیشرفت و توسعه است.

از روزی که این شرکت پایه‌گذاری شد، هدف ما ایجاد تحولی مثبت در صنعت بسته‌بندی بوده است. با اتکا به دانش فنی، نوآوری و کیفیت بالای محصولات، توانسته‌ایم جایگاه ویژه‌ای در این صنعت به دست آوریم. این موفقیت‌ها به لطف تلاش‌های بی‌دریغ و همت والای شما همکاران گرامی حاصل شده است.

در طول این سال‌ها، با چالش‌های زیادی روبرو بوده‌ایم، اما همواره با اتحاد و پشتکار، از آن‌ها عبور کرده و به دستاوردهای بزرگی رسیده‌ایم. هر یک از شما نقش مهمی در این موفقیت‌ها داشته‌اید و این روز، متعلق به شماست.در این مقطع کنونی نیز می ­طلبد که در ادامه­ مسیر با عزمی راسخ و فعالیتی مستمر و هدفمند و با بهره ­گیری از تجارب و توانمندی های کلیه همکاران، گامی موثرتر به جهت انجام پروژه ­های بزرگ برداریم.

به مناسبت این سالگرد، از تمامی همکاران، مشتریان و شرکای تجاری که در این مسیر همراه ما بوده‌اند، صمیمانه تشکر می‌کنم. امیدوارم با ادامه این همکاری‌ها و تلاش‌ها، بتوانیم به افق‌های جدیدی دست یابیم و آینده‌ای روشن‌تر برای شرکت رقم بزنیم.

با آرزوی موفقیت و تعالی برای همه شما،

محمدتقی طهرانچی

مدیرعامل شرکت صنایع بسته‌بندی ارمغان نگین آریا

درخواست مشاوره و استعلام قیمت

همیشه در کنار شما هستیم

اطلاعات مورد نیاز جهت دریافت استعلام قیمت